I love Lleida

I love Lleida

dilluns, 3 d’abril del 2017

Any 2017, ja torno a estar aquí

Ja torno a estar aquí al meu blog el qual l'he deixat una mica oblidat durant uns anys per motius personals.En aquest blog ficaré el que em motiva o el que he fet que m'agrada, o el que m'intriga o el que m'ha fet il·lusió o no, es a dir les coses tal com raja.

Aquest any 2017 que ja quatre mesos que em començat em veig amb força de canviar les coses de la meva vida. Faré més esport i em cuidaré més costi el que costi.
Que les persones que tinc al meu voltant em valorin tal com soc i em cuidin i si no és així dons fora perquè per sort o per desgràcia jo o dono tot pels altres i ja és hora de rebre una mica també, no?

Que la música m'acompanyi sempre a la meva vida com a set fins ara, perquè m'encanta i em fa feliç escoltar-la i cantar-la o poder gaudir-la en directe que a dia d'avui és un privilegi que molts no saben valorar.

És a dir gaudir de cada moment perquè mai se sap que passarà demà.

Per començar que res millor que New Look is there !!c ☺



Ahir vaig gaudir d'aquesta posta de sol màgica des de la platja de Coma-ruga (El Vendrell)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada